Lunchconcert

door
20 20 mensen hebben dit evenement bekeken.

Welkom bij het Lunchconcert Klein Orkest van de Bergens Harmonie 26 juni om 12:00 uur.

Wij sluiten ons seizoen af met een betoverend lunchconcert in de prachtige Witte Kerk in Heiloo. Onder leiding van onze dirigent Saskia Bos hebben we een opmerkelijke groei doorgemaakt sinds zij het stokje overnam in november. Wat begon met 6 leden is nu uitgegroeid tot een levendig orkest van zo’n 15 gepassioneerde muzikanten, die elke donderdagmiddag samenkomen in ons harmoniegebouw.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ons orkest omvat een diverse mix van ervaren harmonie-veteranen, enthousiastelingen die opnieuw de vreugde van het muziekmaken ontdekken en beginners die nog maar net hun muzikale reis zijn begonnen. Deze variatie creëert een inspirerende sfeer waarin nieuwkomers kunnen leren van de ervaring van de veteranen, terwijl iedereen geniet in een ontspannen en ondersteunende omgeving.

In de betoverende ambiance van de Witte Kerk, waar muziek echt tot zijn recht komt, nemen we u mee op een boeiende reis door originele harmonie-, musical- en klassieke muziekstukken. Bereid u voor op een veelzijdig concert waarbij we vanuit het pittoreske Volendam reizen naar de majestueuze bergen van Oostenrijk, om uiteindelijk te eindigen in het romantische Parijs.

Of u nu een liefhebber bent van harmoniemuziek, musicals, klassieke melodieën of gewoonweg van mooie muziek houdt, ons concert heeft voor ieder wat wils.

Om je te registreren voor deze gebeurtenis e-mail je gegevens naarpeter.krom@ziggo.nl

Registreer met behulp van webmail: Gmail / AOL / Yahoo / Outlook

Datum/tijd